dålig uppdatering från ROCKY!

OJ OJ OJ! jag börjar mitt inlägg precis som alla andra ''storbloggare''. INTE OKEJ! Jag tror att jag har kollat lite för lite i min rocky kalender. Ni kommer väl ihåg hur ni ska göra när ni har dåligt självförtroende? Om inte så får ni en snabb up-date här:

Steg 1: Börja säga Kämpa Rocky till dig själv dagligen, så blir allt genast mycket enklare
ex:!


Steg 2: Fixa en kalender där du ritar Rocky på baksidan. Då ska du också kika där flera gånger om dagen, så kommer du känna dig hur snygg som helst! Lika snygg och sexig som jag!
(JAG)


Steg 3: Gå med i grynets TA INGE SKIT klubb! Gå in här så är du registrerad www.taingeskit.blogg.se
Livet kommer kännas mycket enklare från och med nu!

Men kom ihåg... SIMMA LUGNT!

KÖTTA K*K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0