brist på självförtroende eller inte?

  • Hallå alla mina simmare! Juste, på tal om simmare så har jag skrivit en uppsats i franska alldeles nyss om att jag älskar att simma och ta det lugnt!

    Jag sitter här i min ensamhet och kollar på America´s got talents. Tycker ni att denna unge man har brist på självförtroende eller inte? Jag kan inte riktigt bestämma mig. Han verkar ju tycka att han är snygg så han älskar nog sig själv! BRAAAA DÄR! Precis som jag. Jag är så himla snygg! Men och andra sidan så klär han ju ut sig för att vara snygg? Man ska vara sig själv helhjärtat tycker jag annars kan man lika gärna mäta sig med en bunke spagetti. Man betyder ingenting alltså!


    det klart... Alla är ju inte lika snygga som jag! Jag älskar mig själv och nu ska jag gå och äta lite mat. Men inte så mycket eftersom jag är så mätt. Blir nog bara:
  • En hamburgare (kanske två?)
  • 6 bullar (jag älskar ju som sagt det! (Yaaaammmi!)
  • 3 ostmackor med nutella på!!!! MUMS!
  • pommes till hambugaren glömde jag!
  • bara två hotdog korvar...
  • sist men inte minst... Som efterrätt... EN PÅSE CHIPS! OLW SKA DET VARA!

    KOM IHÅG MINA VÄNNER....
    SIMMA LUGNT PRECIS SOM I FRANSKA UPPSATSEN!

    HÄLSNINGAR BERTAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0