Skohornet



Skulle först bara vilja tala om att jag HAR dåligt samvete över det här skohornet.. Det var så här att jag skulle ut och kötta ROCKY för någon dag sen och så skulle jag självklart använda skohornet. Jag råkade dock ta i lite mycket så helt plötsligt satt skohornet fast i min SKO! Jag insåg att nu var jag tvungen att simma lugnt för att det här skulle fungera. Jag fick lite panik och drog och drog och till slut gick det.

Men en del av skohornet satt fast i skon.... Och där sitter det fortfarande .

SYYYND SÄGER JAG BARA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA den var bra:D

2009-03-07 @ 15:05:49
Postat av: Anonym

glad att du gilla den.. MEN kanske borde bättra på självförtroendet? Det verkar inte va något vidare med tanke på att du inte erkänner vem du är?...

2009-03-08 @ 18:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0