underbar

det har varit en underbar helg och kan ni tänka er om ni slår ihop era kloka huvuden att jag BERTAN BERTIL ROCKY orkade hela 5 situps!! det här är historiskt! Nu är jag iallafall hemma igen och tror att jag ska gå och sova snart så jag får tillbaka den skönhets looken som fanns där igår! Det sägs att bara man sover så kommer skönheten fram!
så nu ska jag KÖTTA K..!

GE MIG ETT K, K! GE MIG ETT U, U! GE MIG ETT K, K! VAD BLIR DET? KUK!! NEJ, MEN HALLÅ!!!

ser ni! vilken otrolig snygg look jag hade igår! (se vänster och självklart höger)


Kommentarer
Postat av: Emma

men kolla hennes öga :o <3 xD hahahahha

2009-01-29 @ 16:55:55
URL: http://emmsinghammarstrom.blogg.se/
Postat av: förblir anonym

svar till emma: ja du, det är glimten i ögat du ser! sån får man när man har uppnått det ultimata självförtroendet. Och tro mig , DET ÄR INTE LÄTT!

2009-01-29 @ 17:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0