tuff-klen-SUPERTUFF!

Om jag ändå bara visste hur man videobloggade så kunde ni få se en massa underbara skönhetsklipp på mig, bertan! Är det någon som inte har IQ fiskmås som vill hjälpa till med det?
Dagen har varit hur bra som helst men jag kände mig lite klen idag när jag inte hade fått kika i mina urtjusiga kalender på två timmar!! Men bertan lever än så nu älskar jag mig själv igen! KÄMPA ROCKY!
jag kan bara säga att då köttade jag k*k! (
Man får själv lista ut ordet, jag ger tips på u) ps, ta ej personligt!


japp japp, japp! Nu har jag suttit och mixrat med kameran hur länge som helst och har kommit fram till att det här är bertans nya dreamlook! Jag tror jag ska beställa en tid hos extream make over!
jag ska
jag ska inte
jag ska
jag ska inte
jag ska
jag ska inte
JAG SKA!!

Okej, vart är telefonen?

simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0