SOV GOTT



Ojojoj , Rocky har haft en fullspeckad dag. Efter en sån dag kan man bara vara trött!

SÅ NU SÄGER JAG ALLTSÅ GODNATT!

Förresten är det någon som har svårt att sova, i sånna fall LÄS DOM HÄR TIPSEN:

-Ligg och räkna KÄMPA ROCKY figurer (figurerna är tjocka, har en för liten tröja och en navel som sticker fram)
-Skrik KÄMPA ROCKY allt du orkar och efter det kommer du vara så utmattad att du somnar

Om inget av det här fungerar så finns det bara en sak att göra.... JAG SÄGER BARA MAAAT!

Simmmmma lugnt

Kommentarer
Postat av: angelica

Jag sak testa dina tips ikväll, dom funkar säkert eftersom allt annat funkat.Jag hoppas du får en bra natt och att du somnar fort puss!!!!!!

2009-01-27 @ 21:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0