smått och gott


För det första tänkte jag bara säga att det nya modet är höga midjan. Med mjukisar såklart! Så vågar du vara dig själv så vågar du vika ut dig och ha på dig det här. Om inte bör du nog fundera på att skriva KÄMPA ROCKY i HELA din kalender.

Sen så undrar jag om ni tycker att jag ska satsa på dykarjobbet? Skriv kommentarer... Not. Jag bryr mig ändå inte om vad andra tycker, sorry men så är det när man har tillräckligt bra självförtroende.

Sen det sista jag tänkte berätta var att imorse kom ett gäng riktigt läskiga ungar fram till mig, och de hade med sig vattenpistoler! Självklart blev jag jätterädd och började skrika mammaRocky mammaRocky mammaRocky. Det hjälpte inte så då kom jag på att jag har en talang i att göra miner. Jag vann faktiskt "attgöraminerOS" år 2000 så jag gjorde min finaste grimars. Och gissa vad dom försvann!


SIMMMMMA LUGNT, Pussss. Glöm inte göra Kämpa Rocky morgongympan


Kommentarer
Postat av: Beundraren

hahaha fina tips, och javisst bör ni satsa på ett dykarjobb :D mjukismodet känns toppen!=)

2009-01-30 @ 19:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0