pepp talk!


Mitt liv som bertan är bäst. Men livet är hårt så därför måste jag lära mig att ta ingé skit!! Jag ska nog gå med i grynets ta ingé skit pollicy! EN MYCKET BRA IDÈ!
Vi alla måste älska oss själva för att kunna må bra. Därför påminner jag mig själv om det varje dag genom att ta en titt i min urtjusiga kalender. För er som har IQ fiskmås så står det KÄMPA ROCKY! Jag mår så otroligt bra när jag får ta en titt på rocky för då känner jag mig som starkast (se bild i tidigare inlägg). Jag verkigen 'älskar mig själv!


mitt nya tips: Skriv Kämpa rocky någonstans där du ser det ofta så kommer du älska dig själv på bara tre skunder! OTROLIGT!

och kom ihåg
simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Eivorsomfan!

Följer era tips som en gnu :D har skrivit lappar.. ja överallt faktiskt! (A) så jag ska se upp till min förebild rocky!!! Kämpa Rocky!

2009-01-21 @ 22:13:23
Postat av: Anonym

svar till eivorsomfan!:PERFEKT!du är toppen och älskad av rocky! sprid denna glädje till andra också som verkar behöva den... nämner inga namn säger bara höhöh, bajs... OJ DÅ!

2009-01-21 @ 22:44:53
Postat av: förblir anonym

/förblir anonym

2009-01-21 @ 22:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0