misslyckad fettsugning



Fast jag faktiskt är Bertan har jag inte alltid haft så här bra självförtroende. (Det blev bätre när jag började skirva KÄMPA ROCKY i min almanacka)

För ett år sedan var mitt självförtroende i botten och jag tyckte att jag hade en otrooooligt ful rumpa. Så vad gjorde jag? JO jag beställde tid för fettsugning hos TAPPA FETT SAKNA SVETT. En vecka senare var dagen inne. Resultatet blev jättehängigt på grund av all överbliven hud. Så här rynkig blev den. Men tro det eller ej, för nu tycker jag faktiskt om den som den är.


SIIIIIIIIMMMMAA LUGNT!

Kommentarer
Postat av: i love you

Håller helt och hållet med!!!!

2009-01-27 @ 16:03:19
Postat av: förblir anonym

svar till i love you: vilken tur, men eftersom du bara kallar dig själv iloveyou och inte ditt riktiga namn kanske du borde ta och fundera på att stärka ditt självförtroende. TIPS: gå med i grynets ta ingé skit klubb och tro på dig själv precis som bertan och blondinbella!

2009-01-27 @ 16:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0