Min MODELLDAG

Jag ska snart berätta om min dag, ska bara beskriva den här bilden först. Den togs när jag var med i scouterna. Som ni vet är jag väldigt miljömedveten och jag tänker också på fruktensrättigheter. Jag äter till exempel bara äpplen som ligger på märken.. Jag menar om man tar dom från trädet, då får dom ju lida?!?!? För vem vill bli plockad från sitt hem och uppäten av en känslolös mördare?!?!?!?!?!?! OMG, det borde ju vara fängelsestraff på sånt....


Ungefär så här har min dag sett ut. JAG HAR JU HAFT MITT FÖRSTA FOTOMODELL UPPDRAG!

Det här är den första bilden och jag kommer pryda nästa veckas veckorevyn så glöm inte köpa den!
 

Simmmmmma lugnt vänner.

Kommentarer
Postat av: angelica

Skit snygga bilder verkligen, och det är ju hur coolt som helst att du är modell, gud vad jag beundrar er!

2009-01-29 @ 15:20:47
Postat av: förblir anonym

svar till angelica: det är inte omöjligt att bli modell, det enda man behöver göra är att tro på sig själv.. Tror du på dig själv? Annars kan du alltid köpa ett spel som förhöjer ditt självförtroende på Lidl.se

2009-01-29 @ 15:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0