coool man!

Vet ni vad?
När jag ringde skönhets byrån igår efter att jag hade hittat telefonen så gick samtalet till såhär:
-Välkommen till Tappa fett, sakna svett!
- HALLÅ! jag vill fixa ansikte så jag ser ut som på den här bilden
- jaha, vilken bild?
- Ja, den ligger på min blogg jag tycker fröken ska kolla in den om du nu måste veta hur jag vill se ut.
- jaha är det du!! *tut* *tut* (hon la på)

jag ringer upp igen

ja, den va väl snygg sa jag
- eh?
- jag älskar mig själv som blondinbella gör!
- bra, ring inte hit igen
- om ni hjälper till med självförtroendet hos folk så kan ni nog ringa upp höhöh och bajs! Hej då.... Men kom ihåg
- SIMMA LUGNT!

OOOPS bertan glömde att beställa tid! Men vet ni vad eftersom jag älskar mig själv så tänker jag inte ändra mig för jag är ju snygg som jag är!

simma lugnt! / bertil tha man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0