bertan goes gravid?



Det har känts som att min mage bara har växt och växt i flera veckor nu. Dessutom har det känts som en sprakande bebis där inne. Så idag bestämde jag mig för att gå till dokton för att ta ett gravtest. Precis när jag hade lämnat testet kom jag på det. Det finns ju ingen pappa, och så länge det inte finns det kan det väl inte bli barn. Eller?

Jag kom iallafall på vad det var sen. Jag hade ju glömt bort att jag är allergisk mot mjölk så det är därför min mage är så uppsvullen.. Och sen sparkandet, ja det är bara alla gaser som har bildats eftersom jag inte tål mjölk.

Fattar inte hur jag kunde glömma det...

SIMMMMA LUGNT!!

Kommentarer
Postat av: angelica

Helt otroligt, jag skulle också ha trott att jag var med barn för det ser verkligen ut som att du är gravid!

2009-02-01 @ 13:12:25
Postat av: angelica

Otroligt snygg tröjja på den som står i bakrunden må jag säga!

2009-02-01 @ 13:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0