Träning



Tro det eller ej men för någon dag sen var jag ute och sprang. Det gick väldigt bra och här ser ni min perfekta outfit för en dag i spåret. Jag slog på stort och sprang 500 m!

EN RIKTIGT JOBBIG SPRINGTUR BLEV DET! Shit det bara rann svett av mig.. Men som tur är så är jag inte en person som skäms utan jag står för svett! Svett är ju trots allt naturligt och alla svettas mer eller mindre. Den här bilden är från i somras och då sprang jag bara 250m så ni kan ju tänka er hur jag såg ut efter 500m...

Efter en dag i spåret blir man alltid så konstig... Nästan som att man är drogad och jag börjar alltid göra massa grimaser och sånt. Undra om blåbären innehåller något konstigt som jag alltid äter när jag är ute och springer?!?!

Nej men godnatt alla ROCKY's ! Om en vecka är den stora dagen då jag byter frisyr..

PUSSSSSS KÖTTA K*K!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0