Ny frisyr?



Jag har tänkt på det jättelänge, en ny frisyr alltså. Här ser ni hur jag ser ut just nu. Skriv kommentarer vilken frisyr ni tycker är bäst. Den här jag har nu tycker ni den är finast eller föredrar ni någon av dom tre andra?

Den här frisyren tycker jag är väldigt cool, rockig precis som ROCKY! OM jag klipper mig såhär kan jag ju döpa mig till Rock-y


Den här gillar jag också. Lite så där gubbbig men det gör väl inget? Nästa mode kanske blir gubbmodet med vitt hår?! Jag gillar verkligen hur den här frisyren framhäver mitt ansikte.

Den här frisyren är också lite rockig, och framför allt megacool! (Y) Dessutom gör ju pagen att jag ser precis så där lagom crazy ut, precis som jag är.

GLÖM INTE RÖSTA PÅ ERAN FAVORIT!

Och kom ihåg. köttttta K*K!

SIMMMMA LUGNT










Kommentarer
Postat av: angelica

Hej! Jag tycker defenetivt att det råsa passar dig bääääst! om jag var du skulle jag klippa mig likadant fast färja detr lajm grönt för då ser man inte om man mår illa eller inte.Eftersom det reflekterar grönt hela tiden:=) Love You!!!!!!!

2009-02-04 @ 17:49:52
Postat av: Krille

Tycker du var skit snygg bilden högst upp, kanske borde höras någon gång gullet!!

2009-02-04 @ 17:54:28
Postat av: förblir anonym

svr till angelica: ja rosa var riktigt coolt, det där med att må illa var också smart. Fortsätt tro på dig själv och kötta k*k. Du kanske också ska skaffa ny frisyr?

2009-02-04 @ 17:57:06
Postat av: förblir anonym

svar till krille: om du går med i grynets ta ingé skit klubb kan vi ju höras där? Fortsätt tro på dig själv och glöm inte, SIMMMA LUGNT

2009-02-04 @ 17:58:00
Postat av: frallanibrallan

JAG TYCKER ATT DU FRAMHÖVER DIN FINA DUBBELHAKA I ALLA FRISYRER MEN DEN SOM ÄR FINAST ÄR NOG DEN KORTKLIPPTA FRISYREN ÄR RIKTIGT SCHNYGG!!!!:D

2009-02-04 @ 21:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0