isdöd


oj oj oj, rocky kämpar hårt! Idag var jag ute på sjön och åkte skridskor på isen. Jag hade med mig min docka som heter Fidelina Bertan Kämpa Rocky. Fidelina ser ni håret på i bilden. Allt började med att jag körde lite rocky gympa med Fidelina men sedan hände en liten lite sak... Hon skulle ju kötta på som bara rocky kan så därför åkte hon ner i isvaket. Uscha buscha, så därför skulle jag vara hjälten i filmen och rädda henne. Men när jag dök ner med huvudet före så fanns där inget hål!!? oj oj. Så där tragiskt kan det gå. Bertan tappa en tand och Fidelina finns inte mer... Men lika glad är jag för det!
OBS OBS OBS! Tanden ser ni i min mun!

Men kom ihåg
simma lugnt! (dock inte i isvaket med fidelina)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0