Aj Aj Aj AJ!



Idag fick jag plötsligt väldigtväldigt ont i handen. Alltså jag visste knappt vart jag skulle ta vägen och inte visste jag vad jag hade gjort heller. Men jag bestämde mig iallafall för att gipsa för säkerhetsskull. Så när jag hade bild bestämde jag mig för att ta tag i situationen och börja gipsa min onda hand. Det blev väldigt bra och jag är glad att jag gjorde det.

Jag är livrädd för att jag har brytit handen!?!?! Det gör jättejätteont. Inte ens Rocky kan uthärda den här smärtan.
Så här blev resultatet. Tyvärr glömde jag att man inte behövde gipsa finger för finger... Men det blev mycket bättre så fort gipset var på. Tur det!

SIMMMMMMA LUGNT!!!!!

Kötta K*K och har ni ont någonstans, tveka inte utan gipsa direkt även om ni inte vet vad ni har gjort så kanske det är en fraktur?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAH det där tipset var klockrent ;)

2009-02-03 @ 22:19:27
Postat av: förblir anonym

svar till anonym: ja och det funkar verkligen! Men hörru, satsa på bättre själförtroende så du kanske vågar stå för det du säger och skriva ditt namn nästa gång.. Gör framsteg, Precis som ANGELICA!

2009-02-03 @ 22:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0