påsk rädda? oj oj oj.... DÅLIG SJÄLVKÄNSLA ALLA BARN HAR!


jag skulle gå och vara påsk kärring härom dagen men alla pojkar och flickor bara stirrade på mig... JAG FATTAR INTE VARFÖR? Tänka sig att alla barn ska behöva jobba med självförtroendet hela tiden! Rocky håller på att bli tokig!
NU SKA JAG GE ETT TIPS FÖR ATT FÅ BÄTTRE SJÄLVFÖRTROENDE ALLA BARN!
skicka ett brev hem till dig själv och skriv:
Det var en gång en väg.. vägen den var sandad och sanden försvann och fram kom jag! En snygging som heter *namn*. Då ville sanden komma tillbaka så att snyggingen kunde hitta hem igen. Hej då alla pannkakor här kommer jag som är snyggast!

Så blir du stark som rocky! ps, jag har själv testat det och det funkar prima!
Kom ihåg....
SIMMA LUGNT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0